L'entitat ha realitzat una enquesta de satisfacció entre els seus col·laboradors, que han valorat a l'entitat amb una puntuació mitjana de 9,4 sobre 10.
Un 92% dels col·laboradors assegura que és bastant o molt probable que recomani Mutua Balear a altres assessories o despatxos.
A més, gairebé un 94% dels enquestats considera que la informació disponible en la plataforma Infomutua és bastanta o molt pràctica per a la seva gestió diària.
Mutua Balear ha obtingut una valoració global excel·lent en l'última enquesta de satisfacció realitzada entre els seus col·laboradors, que han puntuat la seva atenció amb un 9,40 sobre 10 que millora la nota obtinguda en 2021 (9,12).
Un dels aspectes més destacats de l'enquesta és l'alta recomanació de Mutua Balear per part dels seus col·laboradors. I és que un 92% d'ells assegura que és bastant o molt probable que recomani l'entitat a altres despatxos. Això es tradueix en un índex NPS (Net Promoter Score) de 68,7%, superior al 66,1% obtingut en 2021. A més, no s'han registrat detractors entre els enquestats.
L'enquesta també reflecteix un alt nivell de coneixement i satisfacció amb la plataforma Infomutua. El 97% dels col·laboradors coneix aquesta eina (enfront del 93% de 2021) i el 93,7% considera que la informació disponible és bastanta o molt pràctica per a la seva gestió diària. És especialment rellevant l'increment dels col·laboradors que consideren Infomutua com una eina molt pràctica, que ha augmentat del 38% en 2019 al 60% en 2024.
Les noves funcionalitats per a sol·licituds de prestacions, com el pagament directe de la incapacitat temporal i el risc durant l'embaràs o la lactància natural, també han estat valorades positivament pels enquestats.
Quant al Servei d'Atenció al Col·laborador (SAC), el 86,6% dels enquestats afirma conèixer aquest departament, les valoracions del qual continuen situant-se per sobre de 9,5 en tots els aspectes. A més, el SAC ha rebut nombrosos comentaris i felicitacions a través dels camps de text lliure de l'enquesta.
Sobre l'atenció dels Gestors Tècnics, cal destacar que continua sent altament valorada, amb puntuacions pròximes al 10 tant en tracte rebut, facilitat per a contactar, rapidesa en la resposta i professionalitat.
Finalment, el 87% dels col·laboradors considera que el servei rebut per Mutua Balear és molt bo o excel·lent, la qual cosa consolida la posició de l'entitat com a referent en qualitat d'atenció i satisfacció dels seus col·laboradors.
Mutua Balear continuarà treballant en la millora dels seus serveis i en la implementació de noves funcionalitats que continuïn facilitant la gestió dels seus col·laboradors i millorant la seva experiència.
📅 ¡Bienvenido, abril! Hoy empieza el Mes de la Prevención de Mutua Balear. Durante estos 3️⃣0️⃣ días publicaremos contenidos para ayudarte a promover la cultura preventiva y la seguridad y salud en el trabajo. 🔎 Estate atento a nuestras redes sociales y aprende a cuidarte durante tu jornada laboral gracias a nuestros consejos. ¡Evitemos los accidentes! ❌