SAC, SERVEI D'ATENCIÓ AL COL·LABORADOR
El SAC és un canal de comunicació, exclusiu de Mutua Balear, que posem a la disposició dels nostres col·laboradors i assessors. Fidels a la nostra filosofia de qualitat, el Servei d'Atenció al Col·laborador (SAC) està a la teva disposició per a resoldre tots els teus dubtes, canalitzar i gestionar qualsevol informació que precisis o tramitar incidències. Tot això de manera directa, eficaç i personalitzada. Un servei completament gratuït pensat per a despatxos professionals i assessories. Un servei que, si encara no coneixes, has de conèixer. Esperem les teves consultes!
Quines consultes ens pots fer?Qualsevol. Tota consulta, incidència o suggeriment és benvinguda. El SAC s'encarregarà de respondre't o, en el seu cas, gestionar la teva consulta. Aquests són alguns exemples:
|
Com puc usar el servei?Disposes de tres canals de comunicació directa, en els quals t'atendrem de manera totalment personalitzada. Pots contactar indistintament per telèfon, mail o mitjançant la web: |
Horari |
|
||
Descàrrega la targeta de SACA més, si vols portar sempre amb tu les dades de contacte, pots descarregar des d'aquí "La meva targeta SAC" per a imprimir-la i portar-la sempre amb tu. Disposa de codis QR d'accés directe perquè puguis, des d'un dispositiu mòbil, cridar, enviar un mail o accedir al formulari tan sols escanejant el codi.
|
||
Contactes
Recorda, aquest és un servei gratuït i exclusiu de Mutua Balear per a tu. Esperem les teves consultes!Mutua Balear, millorant dia a dia |
¡Estamos de enhorabuena! Hemos renovado hasta 2026 la acreditación QH+ 2 estrellas que otorga la Fundación IDIS a las entidades sanitarias que ofrecen una calidad asistencial excelente a sus pacientes: https://mutuabalear.es/es/renovacion-qh-dos-estrellas