L'empresa o treballador per compte propi efectuarà la seva sol·licitud mitjançant el model TA.300 "Sol·licitud d'informació sobre la legislació de Seguretat Social aplicable". (Un exemplar)
L'Adreça Provincial o Administració de la Tresoreria General de la Seguretat Social corresponent, expedirà el formulari I.101 en el qual se certifica que el treballador continua sotmès a la legislació espanyola de Seguretat Social durant el seu desplaçament a un país membre de la Unió Europea, o membre de l'Espai Econòmic Europeu o a Suïssa i, en conseqüència, està exempt de cotitzar a la Seguretat Social del país respectiu.
A més d'aquest formulari, el treballador haurà de disposar de la targeta sanitària europea (TSE ) en vigor, per rebre l'assistència sanitària al país d'ocupació.
¡Estamos de enhorabuena! Hemos renovado hasta 2026 la acreditación QH+ 2 estrellas que otorga la Fundación IDIS a las entidades sanitarias que ofrecen una calidad asistencial excelente a sus pacientes: https://mutuabalear.es/es/renovacion-qh-dos-estrellas