SAC, SERVEI D'ATENCIÓ AL COL·LABORADOR
El SAC és un canal de comunicació, exclusiu de Mutua Balear, que posem a la disposició dels nostres col·laboradors i assessors. Fidels a la nostra filosofia de qualitat, el Servei d'Atenció al Col·laborador (SAC) està a la teva disposició per a resoldre tots els teus dubtes, canalitzar i gestionar qualsevol informació que precisis o tramitar incidències. Tot això de manera directa, eficaç i personalitzada. Un servei completament gratuït pensat per a despatxos professionals i assessories. Un servei que, si encara no coneixes, has de conèixer. Esperem les teves consultes! Quines consultes ens pots fer?Qualsevol. Tota consulta, incidència o sugeriment és benvinguda. El SAC s'encarregarà de respondre't o, quan peroqui, gestionar la teva consulta. Aquest són alguns exemples:
|
Com puc utilitzar el servei?Disposes de tres canals de comunicació directa, en els quals t'atendrem de manera totalment personalitzada. Pots contactar indistintament per telèfon, mail o a través de la web: |
Horari |
|
Descarrega la targeta de SACA més, si vols portar sempre amb tu les dades de contacte, pots descarregar des d'aquí "La meva targeta SAC" per a imprimir-la i portar-la sempre amb tu. Disposa de codis QR d'accés directe perquè puguis, des d'un dispositiu mòbil, trucar, enviar un mail o accedir al formulari tan sols escanejant el codi. |
Contactes
Recorda, aquest es un servei gratuït i exclusiu de Mutua Balear per a tu. Esperem les teves consultes!Mutua Balear, millorant dia a dia |
1️⃣3️ publicación del : 🖼️ ¡Este es nuestro póster para el 28 de abril! 🔗Descárgalo: https://www.mutuabalear.es/verFichero.php?id=5457 🙌 El lunes que viene se celebra el Día Mundial de la Seguridad y Salud en el Trabajo y queremos lanzar un potente mensaje visual y conceptual: la diversidad y la inclusión son pilares fundamentales para construir entornos laborales seguros, saludables y justos para todas las personas, sea cual sea su edad 👵👨👮🏾♀️